Obecny czas: Czw Cze 04, 2020 8:46 am




 Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
REGULAMIN FORUM 
Autor Wiadomość
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 28, 2008 3:07 pm
Posty: 33
Post REGULAMIN FORUM
Aby zachować porządek i miłą atmosferę na forum oraz nie narażać siebie wzajemnie na niepotrzebne stresy – uprzejmie prosimy o przestrzeganie niniejszego regulaminu:

Korzystanie z forum oznacza akceptację poniższego regulaminu.

Niniejszy, uaktualniony regulamin obowiązuje od dnia 21 maja 2012 roku

1.Na Forum można dyskutować na każdy temat z naciskiem jednakże na tematy związane z nawigacją GPS. Jako administratorzy forum będziemy zamieszczać na forum opracowane przez nasz zespół testy nawigacji, zdjęcia gps oraz porady i wskazówki techniczne - jak również informacje o promocjach z naszego sklepu internetowego.

2. Na forum nie używamy wulgaryzmów, chyba że przekleństwo jest wynikiem silnego wzburzenia uzasadnionego okolicznościami (bo np. zostaliśmy oszukani przez nieuczciwego sprzedawcę albo serwis nie chce uznać naszej reklamacji) – wówczas jednak należy to zaznaczyć dopiskiem w temacie wątku "18+" (co oznacza "co najmniej od lat osiemnastu").

3. Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu, prosimy o dokonanie zamiany kilku liter w środku wyrazu np. „x***x”. Osoby nadużywające wulgaryzmów, tzn. używające w co drugim zdaniu x***X będą karane.

4. Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych lub zawierających oprogramowanie pirackie. Tego rodzaju linki będą usuwane. Zabronione jest - umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym w naszym kraju prawem.

5. Nie obrażamy na forum innych forumowiczów.

6. Wątki piszemy w odpowiednich dla nich działach – forach. Pomoże to wszystkim w dotarciu do informacji.
Przy czym temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku.

7.Forum „Pogaduchy” przeznaczone jest dla dyskusji na tematy dowolne, nawet zupełnie bezsensowne – i tylko to miejsce ku temu służy.

8.Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska, czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach usuwane.

9.Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum).

10.Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów.

11.Reklama na forum.gps-nawigacje.pl oraz na gps-nawigacje.pl jest płatna.
Nie wolno reklamować stron komercyjnych w szczególności konkurencyjnych serwisów. Dozwolone jest jedynie reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych. Strony prywatne, na których widnieją reklamy Google AdSense lub linki do stron, o których mowa powyżej także uznajemy za komercyjne. Linki do stron komercyjnych lub innych uznanych przez Administartorów lub moderatorów za niestosowne - będą usuwane - także z podpisów. Nazwy użytkowników, jak również treść w podpisach nie może zawierać adresów stron internetowych ani nazw komercyjnych marek lub produktów. Osoby zainteresowane współpracą lub reklamą na naszych serwisach proszone są o kontakt z administratorem forum.

12. Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do edycji, zamykania lub usuwania postów według własnego uznania.

13.Za łamanie regulaminu Administratorzy i moderatorzy będą przydzielać punkty ostrzeżenia. Każde złamanie regulaminu to 20% ostrzeżenia. Gdy forumowicz notorycznie będzie łamał regulamin, a poziom ostrzeżenia wzrośnie do 100%, jego konto zostanie zablokowane bezterminowo. W szczególnych przypadkach działania te będą podejmowane natychmiastowo.

14.Właściciele oraz administratorzy i moderatorzy niniejszego forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.

15.O zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.

Życzymy miłego korzystania z naszego forum i dziękujemy za rzeczowe wypowiedzi.

ADMIN


Pią Kwi 04, 2008 9:44 pm
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 28, 2008 3:07 pm
Posty: 33
Post Re: REGULAMIN FORUM
Nowy uaktualniony regulamin wchodzi w życie z dniem 21 maja 2012r. Wszystkich zapraszamy do zapoznania się.
Użytkownicy którzy nie akceptują nowego regulaminu proszeni są o wysłanie wiadomości na PRIVA do Admina - ich konta zostaną wyłączone a posty zostaną usunięte.
Pozdrowienia, Admin.


Sob Maj 19, 2012 12:59 pm
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
tworzenie stron www